Då var det dags!

Så idag så är det då jordens undergång. Känns ganska exakt som vilken dag som helst. Dock så är jag lite tröttare än vanligt.. Scary! Jag hoppas jorden är kvar ett tag till för jag har lite saker planerat de kommande dagarna. Det kunde va snällt och ta det en dag då jag ligger hemma på soffan och inte har något att göra ist.

Nej nu ska jag sluta fjanta mig :) Ska ha filmkväll idag! Längtar! Det behövs efter denna veckan på jobbet. Den har känts precis som när man gick i skolan och blev sådär riktigt skoltrött. När man sa varje dag att man inte orkade en dag till. Jag tror man var rätt mesig som ung men nästan precis samma känsla har legat över mig denna veckan. Med andra ord är lite julledighet ett måste just nu. Ska dock jobba två dagar i nästa vecka men det är ju inte så farligt iaf.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: