Det börjar kännas

Nu börjar det kännas av det här med omställning och dålig sömn. Kan inte sluta gäspa och gnugga ögonen. Så idag ska jag hem och bara slappa järnet efter jobbet. Kanske powernapa lite med :) sen är väll tanken att i alla fall försöka lägga sig i tid. De ultimata skulle vara att lägga sig typ 10. Då skulle jag vara lycklig. För att sova är ju typ det bästa som finns! Tycker jag varje morgon i vilket fall :)

Men idag ska det inte bli några bortförklaringar utan jag ska fokusera på bara mig för en dag. Ger kanske lite egoboost med för den delen. Får väll se hur mycket jag håller på detta nu med!

Jag kan lova att försöka i alla fall :)


Kommentarer
Carro

Du får lyssna på den där vi lyssna på när vi var små och krama din favorit nalle så kanske de går lättare :D

Svar: Skulle vart grymt att ha den skivan här när man är stressad xD
Emma Olofsson Nilsson

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: