En liten lista

En sak jag har tänkt göra länge är en lista med lite saker och udda fakta om mig själv. Det är sådana saker jag själv funderar på emellanåt. Så nu ska jag se till att faktiskt göra det. Jag lär dock glömma av alla saker jag tänkt på bara av den anledningen!

1. Jag AVSKYR när folk förstör min ordning eller tar mina saker utan att fråga. En sådan sak är att jag till exempel på jobbet har mina papper upplagda på ett speciellt sätt för jag vill ha koll på allt och sen tar nån mitt papper eller pillar i mina saker. Visst de får absolut låna mitt papper om de frågar men just det att de drar runt allt gillar jag inte.

2. Jag är något av en perfektionist i vissa tillfällen som kanske framstod i förra punkten. Om jag till exempel ska göra ett prov ska jag ha minst två pennor som ska ligga precis i kant med varandra och mina papper ska ligga snyggt på varandra eller i en rak linje bredvid varandra. Jag gillar med andra ord att vara organiserad.

3. Jag klarar inte av återupprepande ljud eller rörelser. Detta är något jag försöker komma över varje dag. Min käre pojkvän har nämligen en grej som gör att han konstant skakar med fotet om han ligger ner. Jag blir galen på honom för jag får en sån bubblande känsla även om jag försöker vara lugn. Nej det är inte min grej!

4. Jag kan inte kolla på film utan att prata. Jag skyller detta på att jag gått filmutbildning! Jag är den där alla tycke är jobbig som ska kommentera allt som händer och vad som är logiskt och inte.

5. Jag säger alltid herregud när jag inte har något mer att säga. Detta gör jag lite mer tyst för mig själv och det händer typ varje gång jag sitter med en grupp människor. Jag vet inte om det är rädslans för pinsamma tystnaden som spelar in.

6. Varje gång jag är sur/ledsen så sätter jag mig under köksbordet. Vi har ju ett sånt där högt barbord och en mjuk skön matta där så av någon anledning så känns allt lite bättre där. Så sitter man där tills man är på lite bättre humör och sen går man tillbaka till det man gjorde.

7. Jag är rädd för garderober. På natten är garderober det absolut läskigaste jag vet. Står en garderob öppen i samma rum som jag ska sova i så kan jag inte kolla. Allt detta är självklart när det är mörkt. Dörren måste vara stängd innan det ens finns en chans till att jag kan somna.

Just nu kommer jag faktiskt inte på mer. Det kanske inte var de mest intressanta punkterna men ni vet ni lite mer om mig i alla fall :) Nu ska jag faktiskt sova så jag kommer upp i tid imorgon!


Kommentarer
Carro

Haha just de! Helt glömt av att du är rädd för garderober :o Hhaha tycker de med köksbordet är jätte kul :D

Svar: Haha ja det borde du om någon veta ju! Ja men det är ju så mysigt där!
Emma Olofsson Nilsson

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: