Försvinn dumma känsla!

Något som verkligen skrämmer mig är att jag börjar känna något i halsen. En stickande känsla. Det gör ju inte ont men känns precis som innan man blir sjuk. Det sista jag vill är att bli sjuk nu. Vill verkligen vara frisk nu till jul. Får väll dricka mycket vatten och te och allt det där som ska hjälpa mot sådant.

Något tips på hur man håller sig frisk när man börjar få känningar? För kommer inte gå med på att vara mer sjuk nu! Har ju varit det av och på senaste månaderna. Så nu får det räcka för ett tag. Så ge mig tips nu så jag slipper detta! :)

Kommentarer
Carro

Klä dig varmtvarmtvarmt, sov mycket, käka vitlök och trick varmt vatten blandat med mjölk och honung och om du har ont i halsen, ta salt och blanda med vatten och gurgla det!

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: