jul m.m

Så var julen över! Det går så snabbt! Har inte riktigt haft tid de senaste dagarna till att skriva här. Haft fullt upp med att fira och umgås med min familj. Jag och Mattias firade redan på söndagen eftersom vi inte skulle vara tillsammans på själva julafton. Vi hade uppesittarkväll med bingolotto och åt julmat. Sen gjorde vi ju såklart det roligaste av allt, bytte julklappar. Fick en kamerablixt och fable 3 av honom. Blev helt överlycklig då jag velat ha både och väldigt länge. Min systemkamera fungerar inte så bra i mörker nämligen. Den inbyggda blixten ska man inte ens diskutera.. så dålig är den. Brukar kalla den discoblixten eftersom den bara blixtrar och blixtrar men inget händer.
 
Sen fable 3 har stått på min önskelista sen det kom. Dock är det första gången sen dess som jag har en spelkonsoll. Så äntligen fick jag ta del av fortsättningen av historien. Har varvat både ettan och tvåan så nu var det dags för trean tyckte jag.
 
Sen på julafton var jag som alltid hemma hos mormor och firade först. Sedan begav vi oss hem till mamma. Riktigt kul att umgås med släkt och familj som vanligt. Vi är lite udda men det är ju det som gör det ännu roligare. Där fick jag en massa saker som jag inte minns precis för tillfället. Får kanske försöka ta kort på grejerna och göra ett inlägg. Kanske är så många som är så intresserade av mina presenter men ändå :)
 
Nu sitter jag här och börjar faktiskt tröttna på att vara ledig. Det händer inte ett skit och känns som när man är hemma och är sjuk. Man är ju uttråkad efter en halv sek.
 
Så nu ska jag sätta mig och spela för att underhålla mig själv.

Kommentarer
Carro

Men nu får du se till att blogga igen så jag har något att läsa! :D

Svar: Det är ju bara du som klagar din jäkla mupp :D
Emma Olofsson Nilsson

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: