Känslan i kroppen

Julkänslan är på topp när det snöar ute och när de spelar julmusik på bussen. Då känns det inte lika jobbigt att ta sig upp på morgonen.

Jag ska faktiskt till jobbet idag :) första gången på 2 veckor! Men nu är nästan alla kramper borta och jag börjar må bra igen. Nu hoppas jag att det håller sig så med och att jag slipper stressa upp mig över allt möjligt. En sak som undvika stress är att jag är klar med alla julklappar utan 1 sista. Så man slipper springa runt som en galning någon dag innan jul för att hitta allt då i alla fall. Varför har jag inte gjort såhär alla år?

Nej nu känns allt bra och jag verkligen längtar till jul. Första julen med Zelda också så får väll köpa en present till henne med :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: