Omställning.. Igen

Jag kör den här omställningsfasen allt för ofta! Jag har varit sjuk såpass mycket att jag har en eller två veckor där jag ställer om till att inte jobba och då kanske man inte går och lägger sig riktigt i tid. Så helt plötsligt ska man tillbaka till jobb och då ska man ha bestämda tider igen.

Vanligtvis brukar jag nästintill gå in i väggen under dessa perioder för att det är jobbigt att ändra beteendet över en dag. Men denna gången har det gått riktigt bra. Vaknat i tid och visst jag har varit trött men inte mer än vanligt. Så tagit mig iväg till jobbet utan vidare problem. Problemet ligger dock i att jag har svårt att komma i säng på kvällen. Till slut så lär jag väll börja anpassa även det och lägga mig i tid. Detta är ju inget jag skött innan heller dock så det lär ju ta ett tag!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: