Pepparkaksbak!

Så är det redan söndag igen! Helgen har en förmåga att bara flyga förbi. Fredagen bestod av att bara sitta framför tv:n/datorn och vara riktigt slapp. Det var ordentligt uppskattat av min kropp. Sen igår skulle jag egentligen ha åkt till Mattias familj och bakat pepparkakor men så blev Mattias dålig under natten. Stackars lille pojk!
Så sov knappt något på hela natten så det blev inget bak. Istället stannade jag hemma och tog hand om honom.
Vi hade rätt mysigt ändå och kollade på film.

Idag ska jag istället till min familj och baka pepparkakor med dem istället. Ska bli kul när alla är samlade igen. Bättre familj får man ju leta efter. Kul när Ellie får vara med och baka också!

Igår kände jag att jag ville komma in i julstämning lite mer så bestämde mig att pussla. Det var ett julpussel som vi fick av Mattias föräldrar och tyckte det var så sött att jag inte kunde låta bli! Jag brukar vara förfärligt dålig på pussel så detta var mer min nivå!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: