Sleepy

Nu har appen lagt ner igen. Ovanligt.. Försökt blogga ett par gånger men appen bra stängs ner när man öppnar den. Tagit bort och laddat ner igen utan resultat. Får väll hoppas att de fixar det snart med tanke på att jag aldrig sitter vid datorn. Eller ytterst sällan i vilket fall.

Just nu ligger jag på soffan helt utslagen. I fredags var jag i Borås med jobbet och igår låg jag hemma hela dagen och åkte sen hem till Mattias föräldrar där de hade efterfest för att fira att de hade lyckats med första showen. Haha antingen var det de eller så var de bara sugna på att festa :)
Jag var ju inte direkt party dock för huvudet hängde inte riktigt med!

Så idag har jag legat framför tvn som sagt och sovit lite :) hur mysigt som helst. Om en stund ska jag iväg på deras show som de har för sista gången idag. Ska bli kul att se faktiskt!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: