Snart är det slut

Ja nu på fredag är det tydligen jordens undergång, igen. Börjar bli aningen ironiskt nu. Jag själv tycker att det är ju bara löjligt att försöka förutspå när det ska hända. Nån gång så sker det och lika bra då är väll att inte va förberedd? För vem vill gå och veta att jo men idag ska jag dö! Lev varje dag som det vore din sista istället och våga va lycklig. Så behöver man inte oroa sig.

Skulle det vara så att jorden skulle gå under så tror jag inte att det bara slår till sådär huxflux en dag och sen är allt borta. Det är nog något som händer rätt successivt.

Men jag säger såhär, ska jorden gå under kan den väll i vilket fall vänta med det tills efter jul? Låta folk få ha lite trevligt först :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: