Tack att ni läser!

Kul att se att ni inte gett upp helt och att ni fortfarande kollar in här på bloggen även fast jag kan ha långa perioder utan att skriva någonting. Jag brukar ju ha kanske fem stycken som kollar in och sen blir den ju ingen eller en som fortsätter kolla fast jag inte skriver :)

Så det gör mig väldigt glad att veta att nån är lite intresserad. Kanske inte är någon direkt toppbloggare och jag skriver mest om min rätt så tråkiga vardag. Men det värmer att ni fortfarande kollar in ändå!
 
Det är väll ingen som har missat dagens händelse föresten? Det har varit kaos på plusgymnasiet för att någon hade startat ett instagram konto där de hängde ut ungdommar. Det var väldigt många som inte riktigt tyckte om denna personen och åkte dit för att slå ner henne eller något i den stilen. Så ca 500 personer ska det tydligen varit där och det hade varit värsta upproret. När vi fick rast på jobbet så gick alla ner för att kolla men då hade allt lugnat ner sig vilket som var bra i sig men jag var aningen nyfiken!
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: