Action!

Igår var en helt vanlig dag.. Allt rullade på precis som vanligt. Sen efter jobbet så skulle jag uträtta lite ärenden och nät klockan var runt sju så skulle jag ta mig hemåt. När jag gick mot spårvagnen så såg jag ett par killar som stod och bröstade upp sig mot varandra. Först såg det ut som de skämtade med varandra. Sen började de skrika än det ena och än det andra. Jag försökte undvika dem så mycket som möjligt men hamnade ändå på samma vagn. Sen när vi nästan var framme så såg jag ett blåljus och sen tvärnitade spårvagnen.

In sprang två tre poliser och började skrika. Jag trodde inte mina ögon. Jag hade ju ingen aning om vad som hade hänt. Tyckte ju bara att det var lite obehagligt med folk som skrek och bråka. Min kommentar till mamma över telefonen var något i stil med: min hjärta slår så hårt just nu! Det kändes som en film. Så jag fick prata lite med poliserna innan jag tillslut fick fortsätta min färd hemåt.

Nyfiken som jag är så vill jag veta vad som hände men utöver det klarar jag mig utan den sortens drama! Jag gillar nog Svensson livet bättre :)

Bilden är från Google så inget jag tog på plats xD


Kommentarer
Alexandra

Ooj! Låter som värsta filmen, att polis blir inblandat osv!
Scary, undra vad som hände efteråt :o

Svar: Haha ja eller hur! Jag undrade det med! Vet att de hittade sista killen iaf och att de hittade kniven!
Emma Olofsson Nilsson




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: