AW

Hade en sjukt rolig dag igår. Efter att ja slitit hela dagen på jobbet så blev de äntligen dags för Afterwork! Shit va efterlängtat det var. Sjukt trött och sliten men det spelade liksom ingen roll längre. Mattias kom dit och var med också. Vi har en grej på jobbet som innebär att varje gång vi har Afterwork så är beerpong ett måste. Vi spelar alltid killarna mot tjejerna och hittills har vi alltid haft överläge och sen lyckas alltid killarna på något konstigt sätt komma ikapp och vinner.
Men denna gången så ledde vi rakt igenom och sen lyckades jag sätta sista bollen. Vid det tillfället var det ren lycka :D Jag gillar det med alkohol! Det behövs inte så mycket för att man ska bli glad. Allt annat känns ganska irrelevant.

Det är inte så att jag rekommenderar alla att bli fulla för då löser sig alla problem! För det gör det verkligen inte. Men jag ska inte ljuga om att jag verkligen älskar känslan det KAN ge från gång till gång.

Men de som gjorde kvällen bäst var ju alla underbara människor jag var omringad av. Har aldrig haft så bra arbetskamrater tidigare!

Allt om det för nu. Jag sitter på bussen in till stan för att möta Alex och se om vi ska köpa något mer för ikväll. Vi ska ju ut och röja :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: