Borde jag?

Jag har ju tyckt att min hårfärg är ganska ful och tråkig. Det var en färg valde att stå ut med efter förra färgningen eftersom håret var för slitet för att fortsätta färga. Men nu har jag låtit det vila och klippt topparna så nu får det vara dags! Vill inte gå runt och inte trivas med mitt eget hår. Håret som är det absolut viktigaste för mig när det gäller utseendet. Så det är kanske därför jag inte orkar att ta lika mycket hand om resten just nu :)

Denna gången blev den en blond färg. Men jag får kämpa varje dag för att inte gå och köpa en röd färg. Det verkligen spritter i fingrarna. Men jag vet att jag inte kommer orka i längden. Det tvättas ut jätte snabbt och så måste man färga om minst en gång per månad. Det hade jag inte orken till så jag lät de växa ut och sen såg det inte klokt ut.

Om jag ska göra det igen så måste jag verkligen ha motivationen till att färga det så ofta som det krävs.

Så va tycker ni? Borde jag färga rött igen eller ska jag satsa på att vara blond?


Kommentarer
Carro

Tycker att du passar i båda :D Men rött passar typ bättre till din stil eller va man ska säga :o

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: