Denna veckan

Den veckan som har varit har rent ut sagt varit kaotisk. Jag har varit borta från jobbet från tisdag till fredag för extrema kramper i magen. Varit hos farbror doktorn och tagit tester men de verkar inte hitta något fel. Men något stämmer ju inte? Som 20åring ska man väll inte må såhär? Det som har kommit som eftereffekt av mina kramper är en fysisk och psykisk utmattning. Man orkar ingenting. Har knappt sovit alls senaste veckan.

På detta försöker jag plugga till ett prov som är på tisdag. Fick boken i onsdags så inte ens en vecka hade jag på mig. Jag har haft en sån press på mig och till slut klarar inte man av mer. Min kropp protesterade ännu mer och kramperna blev värre.

Denna veckan måste jag tillbaka till jobbet vare sig jag vill eller inte. Men det blir nog att stanna hemma imorgon med som en sista uppvilningsdag. Jag känner ju att som jag mår nu så tillför jag inte så mycket där. Jag skulle mycket hellre jobbat än att sitta hemma hela dagarna. Är så sjukt rastlös!
Jag hoppas allt detta släpper snart och att jag kan återgå till ett normalt liv snart.

Jag ville ge en liten förklaring till varför jag inte är så aktiv här just nu. Det har blivit en prioriterings fråga.

Såfort jag mår bättre så ska ni se att även uppdateringen förbättras!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: