Du underbara <3

För 46 år sedan föddes den absolut viktigaste människan i mitt liv. Den personen som faktiskt är anledningen till att jag finns här idag. Självklart pratar jag om min underbara mamma.
Hon är den person som alltid har funnits där för mig i alla väder och aldrig någonsin har lämnat mig i sticket.
Hon har lärt mig så mycket och jag kan verkligen minnas tillbaka till när jag var yngre och kunde fråga frågor som "varför gjorde han så?" och "varför är det så?". Frågor som hon säkerligen oftast inte visste svaret på men försökte ändå svara så gott det gick.
 
Jag vet att många säger det men jag har verkligen världens bästa mamma! Ingen slår henne <3
 

Kommentarer
Anonym

Åh, min lilla gullunge!! <3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: