Försenad Halloween

I lördags så firade jag och Alex Halloween aningen försent. Vi hade samma dag inte ens kommit på vad vi skulle vara och vi fick o sista sekund åka in till stan och köpa det sista för att få en komplett look. Det pinsamma var att jag när jag stod i kassan för att betala de sista sakerna insåg att jag inte hade något kort med mig. De hade jag lyckats glömma i en påse som stod hemma. Så jag fick låna lite pengar av Alex.

På kvällen så kom Alex hem till mig så vi kunde göra iordning oss. Det blev sjukt sent så vi åkte inte hemifrån förän klockan var 22:46. Vi åkte vidare och hamnade på Sticky. Jag hade faktiskt sjukt kul! Släppte loss på ett sett som jag inte gjort sen förra sommaren. Det blir så när jag är med Alex. Det är ingen som har lyckats att toppa en utgång med henne. Jag älskar den tjejen! Har så sjukt roligt med henne :)

Kvällen slutade med att det inte gick några bussar hem.. Epic fail!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: