Ge mig lugn och ro

Åh vad jag är trött på allt som kallas kramper! Jag vill ha lite lugn och ro i min kropp igen. Det som är skönt är att de släpper sakta men säkert. Kramperna kommer mer sällan och gör lite mindre ont för varje gång. Eftersom doktorn trodde att det kunde vara stressrelaterat så är det väll bara att försöka ta det lugnt så ska det väll bli bättre.

På detta så har jag en hund som löper för första gången. Just nu är hon extremt krävande. Hon vill vara på än hela tiden. Hon vägrar ligga i sin egen säng och hoppar upp i våran säng flera gånger under nätterna. Ännu värre är att hon går och blodar ner hela golvet. Får köpa en sån där blöja eller vad det kallas till henne. Tycker synd om henne. Jag tänker det att ingen kan ju förklara för en hund vad det är som pågår med dem. Den fördelen har ju vi människor.. Tänk hur rädda vi skulle bli första gången annars!

Men hoppas hon mår bättre snart och jag hoppas även att jag blir bättre snart :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: