God morgon

Sitter just nu på bussen på väg till jobbet, som vanligt. Jag måste säga att den tiden på morgonen är fruktansvärd! Man är så trött att man skulle kunna svimma så ska man lyckas sitta där och se anständig ut. Det går sådär just nu :)
Men man får väll skylla sig själv när man aldrig lyckas lägga sig i tid.

Igår så var jag hemma hos mamma och firade henne lite i förskott. Hon fyller ju år imorgon egentligen. På samma dag som mitt lilla hjärta fyller ett år! Tufft för mamma att dela dag med min hund :)
Men vi åt jätte god pastasallad med olika tillbehör och sen åt vi blåbärspaj. Älskar mammas paj!

Men sen var man tio gånger tröttare efter denna helgen än innan. Varit uppbokad varje dag. I fredags var jag på bio med några från jobbet. Vi såg sista twilight filmen. Sen i lördags så var vi på kalas hos Mattias kusin.

Så nu längtar jag tills nästa helg och hoppas på lite frid och fröjd.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: