I miss you like crazy!

Någon jag verkligen saknar fruktansvärt mycket just nu är min bästa vän Caroline. Hon har ju varit så dum att hon flyttade till Herrljunga och lämnade mig här ensam :( Nu så är hon borta med för att hon är hos pojkvännen och praktiserar. När vi var yngre så bodde vi vägg i vägg. Ingen av mina dagar var fullbordade om jag inte fick träffa henne. Jag tror nästan att vi träffades i princip varje dag även om det bara var en kort stund.

Man kunde verkligen prata om allt mellan himmel och jord. Övernattningarna var det bästa jag visste. Det roliga tog aldrig slut :) Nu har vi känt varandra i 12 år och än är det inte slut! Jag tycker vi köper hus som ligger bredvid varandra om några år så när vi får barn så kan de leka med varandra på samma sätt! Haha vilka planer jag har!

Jag älskar dig vännen och jag saknar dig! Vi ses allt för sällan vilket är fruktansvärt tråkigt. Så när du är hemma igen så ser vi till att ses! Inga undantag :)


Kommentarer
Carro

Jag saknar dig med! Åh de va så grymt, alla våra konstiga grejer. Typ majonäs ansiktsmasker och när du, jag och Emil låg ihop knödda och sov i min mini säng haha.
Ja ses får vi gö! Very Soon. Vi får sluta va så dåliga på det tycker jag!

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: