Mini gäst

Igår var en trevlig dag! Fick träffa lilla Ellie och resten av familjen. Förut Sara som lever lyxlivet i solen :) fusk!
Ellie hade kommit in i det stadiet då hon härmar allt man gör. Helt underbart när mamma frågar henne om hon kan spänna sig som Emil så håller hon upp båda armarna som att hon spänner musklerna. Min lillebror är nämligen inne i en fas med! Han tränar som en galning och såfort han ser en spegel så står han och flexar.

På kvällen så körde mamma hem mig så kom Emil och hans vänner förbi för att hämta lite saker han hade glömt hos mig. Eftersom det var kolsvart ute och jag var ensam hemma så frågade jag om de kunde ta Zelda och släppa henne på planen så hos fick springa av sig. Jag vågade inte gå dit själv i mörkret. Så de tog med sig Zelda och jag fick något i utbyte. En liten Chihuahua :)
Den va såå liten. Hela hunden var som Zeldas huvud. Hon fick sniffa runt lite och blev sen förtjust i Zeldas säng. Jag är van vid en hund som knappt får plats i sängen så ser man det här lille saken som inte tar någon plats alls!

Jätte söt men känner verkligen att det inte är en ras för mig. Alldeles för liten så skulle va orolig för att jag skulle råka skada den eller så. Jag vill nog ha lite större hundar som man kan brottas med utan att mosa den :)



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: