Sov!!

De går inget bra det här men att se till att få pli på mina sömnvanor. Jag sa till mig själv att 10 var den tiden jag skulle rikta in mig på. Skulle det vara så att jag hade mycket att göra eller något sådant så kunde det möjligtvis flyttas fram till 11. Men så sitter jag här nu och har gått förbi båda de tiderna och är inte riktigt redo för sängen ännu heller.

Jag känner att jag måste ta en dusch innan eftersom jag av erfarenhet vet att jag inte orkar gå upp tidigare på morgonen bara för att hinna duscha då. Sen kommer det väll massa andra saker som jag kommer på att jag ska göra och sen är det helt plötsligt mitt i natten. What to do? Ska jag tvinga mig själv till att lägga mig i sängen och skjuta upp allt annat kanske? Kanske värt ett försök!

Nej nu får jag faktiskt ta mig in i duschen innan det blir alldeles för sent. Somnar jag för sent så kan jag ju lika väl vara uppe tills imon :)

Zelda vet hur man slappar i vilket fall!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: