Åter till verkligheten

Har varit ledig ett par dagar pga massa komplikationer med vår hund. Så idag är första dagen tillbaka på jobbet. Jag skulle väll ljuga om jag skulle säga att det inte är med blandade känslor jag sätter mig på bussen.

Först och främst känns det som att jag har missat jätte mycket det senaste bara för att jag har varit borta så länge. Det är inte så länge för det blir ju typ en vecka sammanlagt och det kunde varit betydligt värre.

Men det blir ju lite av en mjukstart eftersom att jag imorgon ska operera min näsa så jag kan andas bättre! Skulle ha gjort det igår egentligen men tiden blev flyttad. Fast skulle väll hellre jobbat än att operera mig dock :)

Men ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten igen. Komma in i sina rutiner som man har slarvat med lite. Det blir nog väldigt bra! Bara nu som världens minsta sak känns som att det är världens värsta.


Kommentarer
Carro

Ooh! Vilken outfit du fick till där änna! :D

Svar: Hahah det är min mysoutfit :D Tänkte tillänga ett inlägg till den sen xD
Emma Olofsson Nilsson

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: