Back on track!

Då var man tillbaka både på jobb och i det vanliga vardagslivet vilket är oerhört skönt! Jag var hemma och sjuk i en vecka efter att jag förra onsdagen som sagt började spy och blöda ur näsan.

Jag lyckades göra det en gång till! Det var jätte läskigt! Jag skulle rensa ut gammal mat ur kylskåpet och längst in stod en gammal yoghurt. Så när jag skulle hälla ut den så luktade den så fruktansvärt illa att jag fick kväljningar. I samband med det sprack näsan igen. Det bara forsade blod i mängder! Blev inte lika rädd denna gången men det är ju inte det mest behagliga ändå.

Så nu har jag varit på jobbet i två dagar och vi avslutade veckan med en Afterwork! Jag är alldeles för gammal för sånt nu känns det som. Varit 21 i närmare en vecka nu, rena rama tanten känner jag mig som :)

Jag drack inte ens mycket och ändå blev jag väldigt klämkäck om man säger så. Jag tror det hade med att jag var så fruktansvärt trött att göra. Så drick inte när ni är trötta för det är inte en vinnande kombination direkt.

Jag känner mig fortfarande lite halvt borta och då ska vi ändå ha födelsedagsfest för mig och Mattias ikväll. Hur ska jag klara en kväll till?

Men som sagt jag är glad att vara tillbaka i det vanliga livet fast det kom kanske lite väl mycket saker på väldigt kort tid. Men det får det vara värt för jag hade en grym kväll igår och jag hoppas jag får en ännu bättre ikväll. Sen blir söndagen en riktig återhämtningsdag :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: