Den är kvar!

Jag har glömt att skriva det tidigare men jag har faktiskt kvar ringen i näsan! De växte inte ihop :) Kunde sätta i den redan samma kväll som jag gjorde operationen. Var helt överlycklig när läkaren sa att det inte var något som skulle påverka läkningsprocessen. Dock var det viktigt att den inte var i under ingreppet eftersom den kunde bli strömledande. Så det är jag glad att jag slapp!

Men den var faktiskt lite svår att få i igen! Den hade ju varit ute i ganska många timmar och man märker hur snabbt det drar ihop sig. Men nu ska jag väll ha i den tills dess att den ska ut för alltid! När det händer det vet inte ens jag.


Kommentarer
Carro

Tur de :D Hade knappt känt igen dig utan din piercing ;D

Svar: Inte jag heller tror jag xD
Emma Olofsson Nilsson

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: