Den där känslan i kroppen

De senaste dagarna har jag känt en sån här retande, stickande känsla i halsen. Man känner verkligen att man är på väg att bli sjuk. Men ändå händer inget. Känslan ligger bara kvar där och irriterar. Man kan inte ens sätta fingret på om det blir bättre eller sämre.

Sen har ju flera på jobbet gått och blivit sjuka nu bara den senaste veckan. Så det skulle ju inte förvåna mig om det blir så även för mig.

Men för att byta ämne så sitter jag och min kära hund på bussen hem till mamma just nu. Vi ska gå på nån sån här klädparty grej som min syster har. Vem kommer på att lägga det kl 11 på en söndag? Men men det är bara bra att komma upp i tid även på helger. Hjälper kanske inte till med att göra mig piggare inför den kommande veckan dock :)

Bjuder på en bild på hur jag på ett ungefär ser ut idag :D


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: