Kunde varit bättre!

Vilken morgon alltså! Jag vaknade kl 7 imorse efter en riktigt jobbig natt. Kunde inte sova då jag inte mådde så bra så jag låg bara och vred på mig hela natten. Men när jag vaknade mådde jag ändå förvånansvärt bra! Så jag gick upp och satte mig och åt frukost. Men efter bara ett par tuggor så började jag må jätte konstigt. Det var som en känsla som bara låg i kroppen. Så jag hann bara få i mig maten innan den kom upp igen. Det som gjorde mig rädd var att det började rinna blod ur näsan.

Jag blev livrädd och började ordagrant att gråta. Jag var nyvaken och inte riktigt klar i huvudet och fick för mig att jag typ var döende. Men pratade med en läkare som sa att antagligen efter operationen har varit så torrt i näsan så att det hade spruckit. Det kändes ju mer realistiskt med.

Sen var det ingen vårdcentral som ville att jag kom in eftersom jag hade spytt. Det är lite problematiskt för min del eftersom jag behöver sjukintyg för första dagen. De sa att man i dessa fall kunde få det i efterhand. Jag hoppas verkligen det för jag vill inte hamna efter på jobbet bara för att man blir sjuk. Vill ju vara där men tror mer det är att dem inte vill ha mig på jobbet ifall jag smittar.

Nu hoppas jag på att resten av dagen blir lite bättre!

Jag har i alla fall någon som håller mig sällskap <3


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: