Måndag

Skulle nästan vilja skriva ett till inlägg om att jag är trött! Men jag tror inte någon skulle orka läsa mer då. Så nu säger vi istället att jag är jätte pigg! Bara bra för mig att inbilla mig det för då kanske jag efter ett tag blir det på riktigt.
Fast vem är inte trött på måndagar?
Det brukar kanske inte vara så många som hoppar upp ur sängen och är redo för den nya veckan.

Jag tror jag en av de lataste människorna som finns. Min buss är ju ALLTID försenad. Så får alltid ta en buss som går hela vägen förutom sista hållplatsen. Så idag så var ju så himla trött på att behöva gå sista biten för att bussen aldrig kommer när den ska. Så jag hoppade av dom vanligt på näst sista hållplatsen och där bytte jag till den bussen jag skulle tagit och åkte sista hållplatsen. Ibland kan man väll få va lite lat?


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: