Ny start

Jag behövde verkligen börja från början, vända blad helt enkelt. Så mycket som velade som gjorde att min gamla blogg inte kändes så aktuell längre.
 
Sååå.. Vad ska man skriva om nu då? Välkommna kan jag väll säga! :) Hoppas att någon hittade sig in här.
 
Skulle kunna skriva om min dag men då skulle inlägget inte bli så roligt. Har nämligen legat framför datorn större delen av dagen och kollat på serier som en besatt. När jag väl börjar kolla på en serie så blir jag ordagrant besatt faktiskt. Kan ligga flera dagar i rad och bara glo rakt in i skärmen. Den serien jag kollar på just nu är Pretty Little Liars och den är faktiskt sjukt bra! Dock tröttnar man lite emellan åt och vill bara veta vem som ligger bakom allting.
 
Utöver det har jag inprincip bara rastat hunden vid behov och ätit. Jag kan leva såhär ett tag. Fast inte i längden kanske!
 
Lägger upp en bild på mig från när jag fortfarande var rödhårig! Saknar det redan. Visste att jag skulle ångra mig men jag orkade ju inte med att färga det längre. Så mycket pengar som rök när man måste färga varje månad. Sen tyckte inte håret om det i längden.
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: