Presenter

Imorgon så fyller både min lillebror och min käre pojkvän år. Det har resulterat i att jag i halv panik ska lyckas hitta presenter till båda två. Har inte riktigt haft den tiden till att åka in till stan och kolla runt. Men nu är tack och lov allt fixat. Är riktigt nöjd med mina inköp och hoppas att de tycker om det lika mycket som jag gör.

Jag tycker att det är så svårt det här med att lyckas hitta rätt presenter till folk. Man måste ju verkligen tänka ut vad personen gillar och vad de redan har. Jag är den personen som när jag väl ska köpa en present så ska det vara världens bästa present. Så försöker jag toppa mig själv med. Men man kan ju omöjligtvis alltid ha den BÄSTA presenten :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: