Så trött

Operationen gick bra! Det var inte det mest behagliga jag gjort i mitt liv dock. Först när jag kom dit så fick jag komma in i ett rum så tog de bomull med bedövning och tryckte ner i näsan. De gick så långt att jag trodde typ att jag skulle få dem i halsen. Fast själva bedövningen rann ner i halsen och kom i munnen så jag var helt avdomnad.

Sen fick jag gå ut och sätta mig i väntrummet tills dess att bedövningen hade verkat ordentligt. Sen fick jag gå in i ett annat rum där det fanns som en bädd jag skulle sitta på. De förklarade att de skulle ge mig en spruta i vaddera näsborre med mer bedövning. Jag som är livrädd för sprutor blev ju inte särskilt lycklig. Så jag blundade för att slippa se och man kände ingenting.

Den bedövningen rann också ner i halsen och den smakade fruktansvärt illa!! Så säger de att man måste svälja det med. Den bedövningen gav en hjärtklappning med. Mitt hjärta slog i dubbel hastighet och man fick en sån obehagskänsla att man inte riktigt visste vad man skulle ta vägen.

De som de gjorde härnäst var att ta ett instrument som såg ut lite som ett sånt man testar om det är ström i saker. Ungefär som två spikar på ett handtag. De tog han och tryckte in i min muskel och det var så att man kände det mot brosket i näsan. De dom gjorde var helt enkelt att skicka ström in muskeln så att det skulle skapa en ärrbildning som senare drar ihop dem.

Så nu har jag spenderat resten av dagen hos mamma och sovit, sovit och sovit xD Blev så trött efteråt att jag typ nästan somnade i väntrummet.


Kommentarer
Carro

Låter jätte läskigt ju! :o Men tur att de gick bra iaf :D Gör de ont nu efter? :o

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: