Feb. 27, 2013

Jag vill ha varmare väder! Är så sjukt trött på kyla nu även om vintern är ungefär den bästa tiden på hela året. Men det är mysigt och allt när man väl är inomhus men när man tvingas ut så är det inte lika skönt. Kom nyss in från en långpromenad med Zelda som var på över en timme. Känner mig knappt mänsklig längre utan mer som en istapp!

Jag längtar något så fruktansvärt till sommaren då man inte måste stå i tio minuter och pracka på sig kläder innan man kan gå ut. Vill bara kunna öppna dörren och springa ut utan att ens behöva ta på mig skor. Jag vill kunna gå i klänningar utan att behöva ha tjocka leggins under och slippa gå i mössa.
Det jag faktiskt saknar mest är att kunna cykla och åka inlines. Visst kan man cykla nu men är lite väl riskabelt med isfläckar lite här och var.

Men snart så! När de börjar gå lite mer mot vår då kommer cykeln plockas fram och göras iordning och sen ska det ut och motioneras! Vill testa att cykla med Zelda och funkar det bra så är det ju träning för både henne och mig :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: