"God morgon"

Ännu en grymt härlig morgon..not. Sovit fruktansvärt dåligt för att jag drömt oavbrutet hela natten. Kom inte i säng när jag ville heller. Jag lovar mig själv varje gång att nu skjutton ska jag hålla det men ändå lyckas jag inte. Jag har för mycket grejer jag vill hinna med!

Men nu ska jag i alla fall om ett par minuter börja göra mig iordning för att sen ta mig mot jobbet. Åker inte med Mattias idag för ska ta en promenad med Zelda och lämna av henne hos en kompis som ska passa henne över dagen. Han skulle in tidigare till jobbet med. Jag bor ju bara en 20-25 minuters gångväg ifrån jobbet vilket är härligt. Man kan ta sig dit utan buss och så. När det blir varmare ute ska jag nog börja cykla dit. Så får man lite träning på köpet!

Nej nu tickar klockan på snabbt så nu hinner jag inte ligga här och skriva mer. Men får försöka bli lite mer aktiv igen. Förhoppningsvis lyckas jag bättre denna gången!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: