Hej där

Jag har varit extremt frånvarande från bloggen det senaste. Det beror på att mycket har hänt i mitt liv och det har knappt funnits tid till att andas för mig. För det första så har jag sen senast bytt jobb. Jag kommer fortfarande jobba som säljare men på ett helt nytt ställe. Jag behövde verkligen detta med tanke på att jobbet mer hade blivit en rutin än en utmaning. Jag älskar verkligen mina gamla kollegor men det var dags att ta ett nytt kliv i livet.

Jag har bara jobbat tre dagar på det nya jobbet men än så länge så trivs jag jätte bra. Alla är jätte trevliga och första dagen jag sålde lyckades jag få ett riktigt bra resultat. Så att det startade bra satt ju absolut inte fel!

En annan härlig sak är att allt krångel med vår hund är över nu!! Så nu är hon vår helt och hållet utan massa tjafs. Det visste vi ju redan från början då allt hade gått rätt till vid köpet även om en viss person ville intala sig något annat.
Lyckan som infaller sig i kroppen då är obeskrivlig. Detta har hållt på sedan september så var så trött på det att jag höll på att bli fullkomligt galen.

Men nu kan jag släppa allt gammalt och bara blicka framåt istället. Bara se alla möjligheter som finns där för mig!
En nystart var verkligen det jag behövde!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: