Vilken dag är det?

Jag hatar att jag är så extremt förvirrad med vilken dag det faktiskt är. I mitt huvud kan det inte vara något annat än söndag men tydligen är jag en dag fel. Men detta kan bero på att jag på mitt nya jobb kommer arbeta på söndagar och vara ledig på fredagar.
Så det uppstår en lätt förvirring när man inte är van vid det. Det släpper nog med tiden antar jag!

Så idag är det lördag då som sagt. Gårdagen spenderades med att först va lite bakis och sen åka hem till mamma :) eller rättning.. Mattias va bakis och sen åkte vi till mamma. Fick ta hand om min lille klagpelle hela morgonen. Så idag har jag varit hos mamma till 6 tiden ungefär då vi bestämde oss för att bege oss hem och slappa där istället.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: