Aj!

Jag har så ont i kroppen idag alltså. Det roliga är att jag har ont för att jag fick massage! Jag har som extrem träningsvärk så man undrar ju nästan själv vad man har gjort. Carro fick mig seriöst att känna smärta jag aldrig upplevt förr. Jag brukar älska massage även om det gör ont för det gör inte ont på det sättet. Mer som att man vet att nu kommer de sticka till lite och sen släpper det.
Men denna gången var det som jag föreställer mig att det ska kännas att bli knivhuggen ungefär xD haha jo jag överdriver men det jag försöker förmedla är att det verkligen var en helt annan slags smärta.

Men jag känner att när detta ha lagt sig så kommer min rygg må mumma! Det var ju tydligen välbehövt med tanke på hur spänt det var. Så nästa gång kanske det känns lite mindre.

Men hade i vilket fall världens bästa dag igår. Har saknat min kära vän och man blir så ivrig över allt man vill prata om som man har gått och sparat på sen senast. Så fick mycket välbehövt prat och skratt :)


Kommentarer
Carro

Haha tänkte precis smsa och fråga om du hade ont idag men det behövdes ju inte :D Ja de va kul! vi får ses oftare :D




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: