Där blev det kort!

Så i söndags hände det. Efter många om och men klippte jag av håret. Jag hade tröttnat på mitt långa hår för längesedan och kändes mest som det bråkade med mig. Även om det var helt nyklippt såg det slitet ut och det blev aldrig långt. Så till slut gav jag upp. Jag ville ha fräscht och fint hår utan massa problem. Så när detta växer ut ska jag försöka att klippa det med jämna mellanrum så att det håller sig fint. Sen ska jag försöka hitta något bra schampo som ger det den där extra lystern. TreSémme i all sin ära men jag tror inte det är så himla bra som ett "riktigt" schampo i slutändan.

Vi får se jag kanske fortsätter hålla det kort. Kanske fastnar för det :)


Kommentarer
Carro

Sv; Haha ja gör de :D Är la bara för att innan massera jag dig bara lite hur som helst men nu känns de coolt att jag vet vad jag kan göra o svara på lite frågor haha :D




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: