Hejsan Sverige!

Jag har ingen aning vart rubriken kom ifrån. Kanske det att det känns som att hela Sverige har PMS även idag. Sura jäkla gubbar allihoppa :D Nej nu ska vi inte överdriva. Det är det negativa med mitt jobb. Har någon en dålig dag så är det ju perfekt att ta ut det på första bästa person som ringer än. Med andra ord på mig. Då blir ju jag också sur och tar ut det på någon annan stackare. Men jag ska inte vara sur idaga vare sig folk är jobba eller inte.
 
Jag ska ju faktiskt träffa världens bästa Carro som ni redan vet! Då finns det inget som kan göra mig arg. Ska ju få massage till min onda rygg med <3
 
Nu är min rast över så hinner inte skriva så mycket mer men jag hoppas att ni nöjt av denna underbara läsningen :)

Kommentarer
Carro

SV; Jo lite, men inte om man duschar av sig med tvål efter :D I håret blir de ju lite annat :o




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: