Jan. 04, 2013

Vilken läsning jag har framför mig! Jag har lånat en hundbok av en arbetskamrat som jag precis har huggit tag i och ska försöka läsa ut. Men jag är inte klar vare sig jag har läst ut den eller inte för jag har fått en bok av Mattias föräldrar och sen fått låna en annan som de egentligen köpte till den själva. Sen har jag några som jag haft sen tidigare. Men jag ser fram imot det.

Jag älskar att läsa men det senaste har jag helt enkelt bara inte haft motivationen. Man känner sig stressad och har tusen andra saker att tänka på och då hamnar det ganska lågt på ens prioriteringslista. Men det är något jag verkligen vill ta tag i igen och sen lär jag ju vara proffs på hundar efter detta med :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: