Jan. 15, 2013

Det blev inget med att kura ner sig under en filt för mig igår. Jag fick lov att lägga mig under täcket när jag skulle sova men inte innan dess i alla fall. För istället för att mysa så fick vi besök av Jocke och Sanna. Fast det var ju ganska mysigt i sig med :)
Så vi åt tacos och sen såg vi på Mattias gamla hemmavideos! Han har velat visa mig dem enda sen vi träffades och nu gick han äntligen tag i en VHS och är super glad.
Jag vet inte vad som är sötast, han när han är super exalterad över att få visa eller när han är liten i filmerna.

Fick städat hela lägenheten igår med! Det var väldigt skön känsla. Vi har haft det små stökigt ett ganska bra tag. Så nu var det dags. Gjorde till och med en lista och skickade till Mattias så gjorde han sin del under dagen och sen tog jag resten när jag kom hem.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: