Min dag

Idag har varit min bitter dag. En sån dag då det är helt okej och vara grinig. Jag har inte haft någon ork alls och som sagt det tror jag inte att jag var den enda som kände. Mitt humör steg dock ju längre in på dagen jag kom och nu är jag på riktigt super humör! Kanske är för att jag unnade mig en powernap på soffan förut, helt underbart om man är trött!

När jag kom hem så lagade jag köttbullar och Mattias fick i uppgift att fixa moset. Var väll inte det godaste jag ätit men är ju tanken som räknas :)

Just nu är jag helt redo för att stänga ögonen och flyta iväg in i drömmarnas land. Längtar redan! Sen så kommer ju morgondagen snabbare då med. Ska få finbesök av självaste Caroline Olsson! Eller Carro om man vill ta det lite snabbt och smidigt :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: