Nytt år

Tycker lite synd om mig själv faktiskt. Jag har så jäkla ont i ryggen att det finns inte. Det är verkligen en sån där isande, stickande smärta emellanåt. Sen kan det gå en stund då jag tänker att nämen nu är det på bättringsvägen och sen slår det till igen. Jag har alltid haft problem med min rygg eftersom jag beslastar min vikt fel på fötterna. Så problemet med mina fötter visar sig på ryggen. Innan jag skaffade mina första sulor hade jag ont oftare än vad jag har i dagsläget. Så detta kanske är ett tecken på att jag borde köpa nya.

Utöver det är väll allt bra. Trött efter jul och nyår bara. Tycker inte att det nya året har varit så spektakulärt ännu men det kommer väll. Kan ju ge det en vecka innan jag klagar :) Mitt nyårslöfte får väll bli att börja blogga mer. Sen att se livet från den ljusa sidan lite oftare. Så onödigt att gräva ner sig för en liten skit sak när man kan vara lycklig! Jag skulle kunna skriva att jag ska äta nyttigare och träna mer men tror jag skulle ha svårt att hålla det ändå. Jag är inte riktigt där ännu. När man känner sig alltför stressad i övrigt så orkar man inte lägga ner tid och ork på den delen.
Men nån gång så ska just detta stå på min lista! När jag har bockat av alt som känns viktigare nu :)


Kommentarer
Carro

Du får säga till om du blir sugen på att börja gymma, så vi kan gymma tillsammans i så fall! Vore riktigt skojsigt :D

Svar: Ska fixa ett kort genom jobbet och sen så! Har sagt till på jobbet att jag vill ha men får se hur de går xD
Emma Olofsson Nilsson

       http://carronen.myshowroom.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: