Ögon som går i kors

Åh va jag skulle velat ligga kvar i sängen och mysa nu! Nätterna går alltid för fort. Känns ju knappt som att jag hinner somna innan jag går upp. Jag är ju en person som verkligen älskar att sova med så skulle gärna lagt till några timmar extra varje natt :) hade svårt att somna igår även om jag låg gott i sängen. Mådde jätte illa av någon anledning. Fick inte i mig någon mat utan fick trycka i mig youghurt till slut för att inte gå runt med en tom mage.

Jag försökte ta mig iväg lite tidigare idag med för att jag ville hinna med den tidigare bussen. Hur tidigt jag än brukar gå så är bussen alltid där innan mig. Men idag tänkte jag att nu sjutton ska jag hinna den. Jag brukar vara framme precis innan jag börjar annars och är det ett enda stopp så blir jag sen. Så jag måste börja gå upp tidigare för att se till att alltid ta en buss innan. Men i vilket fall så var jag ute i rätt god tid och innan jag är framme ser jag bussen åka förbi. Man kan springa sista biten men man hinner endast om bussen behöver stanna vid rödljuset. Men eftersom de va grönt så visste jag att det bar kört. Men då ser jag hur en till buss kommer och det slår över till rött. Jag började springa som en galning och jag hann exakt. Jag var helt utslagen men jätte lycklig.

Så allt som allt började denna dagen rätt bra :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: