Vilken skillnad

Något jag fascineras av är den extremt stora skillnaden det kan vara från att man kliver upp på morgonen tills att man är redo att gå. Nu menar jag såklart utseendemässigt! Jag har skrivit om det tidigare men jag tycker fortfarande att det är en så rolig grej. Man kan se ut som två hel olika människor. Nu är jag väll inte den som sminkar mig så mycket så skillnaden kanske inte blir enorm men man ser ju ändå en tydlig skillnad.

Nästan lite tråkigt att många känner det tvånget till att man måste vara sminkad och man måste se ut på det ena eller andra sättet. Jag älskar att gå osminkad! Det som dock gör att jag ibland kan tycka att det är jobbigt är för att jag ser så extremt trött ut när man inte sminkat bort ringarna under ögonen. Det försvinner ju lite naturligt när man sköter sömnen så då känns jag att jag egentligen hellre tar tag i problemet istället för symtomet :) sen kan jag dock säga att jag tycker att det är roligt med smink osv! Bara inte livsnödvändigt.

Här har ni min skillnad!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: