What a feeling!

Åh jag vill springa runt och dansa och sjunga just nu. Livet känns ganska bra precis just nu. Så vad är då anledningen till all denna glädje? Jo jag vaknade imorse och jag var pigg! Jag kunde likaväl ha hoppat upp ur sängen.
Det var så längesen jag vaknade och inte var trött att jag kan knappt minnas det.

Jag har i många år haft problem med sömnen. Jag känner inte den där trötthetskänslan på kvällen och då har jag svårt att gå och lägga mig. Det resulterar självklart att jag blir trött när jag ska upp istället och redan där har den onda cirkeln börjat. Jag har aldrig hittat vägen ut ur det men nu känns det ändå som att jag är på god väg. Denna veckan har jag ett flertal gånger lyckats lägga mig innan kl 23 vilket är extremt bra för mig. Nästa vecka hoppas jag på att jag lägger mig innan 22 istället :)

Ännu ett inlägg om hur trött eller pigg jag är :) måste vara extremt intressant för andra att läsa.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: