Ahhh...

Rubriken förklarar exakt den känslan jag hade för sisådär 20 sekunder sedan när jag verkligen sjönk ner i sängen. Det var efterlängtat säger jag bara! Först jobba en hel dag, sen handla, hälsa på hos Mattias föräldrar för att sen slutligen komma hem och städa. Diskat tills mina fingrar kändes som de ska gå av. Men nu tänker jag inte röra mig en millimeter till på hela kvällen. Funderar på att sova väldigt snart och gå upp i tid imorgon istället. Men det har varit en bra dag i alla fall! Känns som jag fått saker gjorda istället för att en hel dag gått och att man i slutet av dagen undrar vad man egentligen har åstadkommit.

Nej men nu orkar jag inte skriva mer! Bjuder på en bild av hur jag har sett ut idag :)


Kommentarer
Malin Aurora

Underbart halsband!

       http://vildblommor.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: