Fuck you alcohol!

Startar inlägget med den underbara frasen "fuck you alcohol". Det var något en vän alltid sa de första han gjorde på morgonen när han vaknade morgonen efter vi festat. Man gör samma misstag varje gång. Fast man säger att man aldrig ska dricka igen så gör man det ändå alltid ändå.

Igår var första gången på evigheter som jag inte drack så kontrollerat som jag brukar. Jag brukar ha rätt bra koll på hur mycket jag får i mig och när jag ska sluta. Men igår gick jag över den gränsen så jag bara gjorde. Agerade på känsla istället på förnuft. Känner mig som värsta fjortisen när jag skriver detta nu :)

Så har vi AW med jobbet idag också.. Får se om jag orkar gå när jag känner mig såhär.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: