Saknar min bebis!

Fy det är inte ens okej! Har inte träffat Zelda sen i fredags natt. Vi lämnade henne hos mamma så de kunde ta med henne till Tjörn. Det var för att jag ville följa med och kolla på trolleriet. Då går det ju inte riktigt att lämna henne hemma. Kanske skulle funkat om man har någon som kan gå och rasta under dagen men Zelda är ju inte direkt överförtjust i att vara ensam.
 
Men det känns helt fruktansvärt att inte ha henne hemma. Något jag ofta stör mig på är hur hon väcker mig varje natt och vill komma upp i sängen och gosa. Men när jag vaknade av mig själv mitt i natten och kunde inte för mitt liv förstå vart hon var. Varför var inte min lille vovve där och ville gosa? Hur kan man helt plöstligt sakna något man brukar avsky. Jag hade ju chansen att faktiskt sova ordentligt utan att bli störd men ändå tog jag inte den.
 
Men jag ska hämta hem henne idag och jag kommer inte släppa henne ur mitt grepp på hela kvällen. Det ska mysas för fulla muggar! Min underbara fina hund!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: