Höst <3

Hejsan hösten du har varit extremt efterlängtad! Det känns som en evighet sen senast. 
 
Nu har vi kommit till början på min favorit tid på året. Höst och vinter har alltid varit de absolut bästa årstiderna enligt mig. Jag får helt plötsligt en anledning till att använda mina favorit plagg igen! Då tänker jag på mössan och halsduken (Om man ens kan räkna det som plagg). Jag är i vilket fall en person som helst skulle gå i mössa och halsduk året runt. Men det funkar inte riktigt sommartid då det blir aningen för varmt. Det är något av det mysigaste jag vet. 
 
Detta i kombination med att mysa ner sig i soffan under en varm filt och tända ljus gör denna tid på året till den allra mysigaste.
 
Till dem som ändå vill klaga på att det är alldeles för kallt eller liknade vill jag bara säga, se er omkring! Har ni missat hur oerhört vackert det är ute? Det finns ju inget finare än när alla löven byter färg till de röda varma tonerna. Man kan se hela gångar fyllda med vackra löv och det ser så vackert ut. 
Än så länge så är det faktiskt ganska varmt fortfarande så man kan ju vara ute och njuta i fullo av denna underbara höstvärld! Passa på säger jag bara, innan alla träd är helt kala. Det är just nu som det är som finast.





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: